פנאי - פורטל התיירות של הגליל מערבי

כניסה ללקוחות
צימרים ובתי מלון מסעדות ואירוח אטרקציות ואתרים טיפולים וספא טיולים ומדריכים תרבות ואומנות שופינג ומתנות לקבוצות וארגונים

כדאי לכם



שיר אהבה לחליל

מופע עם 12 חלילים

איתן ורדי, אמן החליליות, מגיש מופע מוסיקלי ביודפת, אל מול הר עצמון: מוסיקה קלאסית קלה, פולקלור, שירי ארץ ישראל, ותצוגת חלילים מכל העולם. 
לצפייה בקטע מהמופע 
המופע מורכב מפרקי נגינה קצרים ומגוונים ב-12 חליליות וחלילים שונים. הוא מתחיל במוסיקה קלאסית קלה עם משפחת חליליות הברוק של אירופה, עובר לקטעי פולקלור עם חלילים אתניים מאסיה, אפריקה ודרום אמריקה, ומסיים בשירי ארץ ישראל בשיתוף הקהל. 
את נגינתו של איתן ורדי בחליליות מלווה הפסנתרן הצעיר והמחונן עידו יונגמן והקשר ושיתוף הפעולה ביניהם הוא רב משמעות.

על האמן

איתן ורדי, יליד הארץ (1940), נמנה על מקימי הישוב יודפת,שבגליל (1960), בו הוא גר ומלמד נגינה בפסנתר ובחליליות שנים רבות. בשנת 1984 החל להגיש סדרת קונצרטים מוסברים במסגרת "הנוער המוסיקלי" בהיכל התרבות תל אביב. מאז התרחבה פעילותו למופעים בכל רחבי הארץ, באולמות, בחוגי בית, בפסטיבלים שונים, ברדיו ובטלוויזיה, בארה"ב, בקנדה, בפריז ובאמסטרדם. 
בשנת 1994 יצא לאור התקליטור הראשון שלו – "שיר אהבה לחליל" שזכה לאהבת הקהל, מה שהביא להוצאת שני תקליטורים נוספים, חלק ב' וחלק ג'. בשנת 2007 יצא לאור האלבום "קטעים נבחרים" – (בשמו הלועזי Musical Offerings) שמיועד גם להזמנות מחו"ל. 
האלבום האחרון של איתן ורדי נקרא "כמו קול של הלב" וכשמו כן הוא...  
משנת 2004 החל איתן ורדי להגיש את המופע שלו גם באולם קטן, שתוכנן ונבנה במיוחד למטרה זו. האולם נמצא ביודפת שבגליל, ומשקיף על נוף מרהיב של הר עצמון, יודפת העתיקה ובקעת בית נטופה. הוא מכיל 55 מקומות ישיבה מרופדים, ויש בו מיזוג אויר, גישה נוחה לעגלות נכים, שירותים מרווחים ומזנון עם כיבוד קל. על במת האולם נמצאת תערוכה קבועה של חלילים אתניים מרחבי תבל, ועל הקירות תערוכת צילומים.

חשוב שתדעו

משך התכנית גמיש: שעה עד שעתיים וחצי, לפי בקשת המזמין. 
כמו כן אפשר להתאים את התכנית לגילאי המאזינים. 
המופעים מוגשים לפי התקשרות ותאום מוקדם בטלפון 04-9800084, או בדואר האלקטרוני.
יישוב: יודפת
טלפונים: 04-9800084
מייל:
צור קשר
לאתר המלא 
חזרה לרשימה