פנאי - פורטל התיירות של הגליל מערבי

כניסה ללקוחות
צימרים ובתי מלון מסעדות ואירוח אטרקציות ואתרים טיפולים וספא טיולים ומדריכים תרבות ואומנות שופינג ומתנות לקבוצות וארגונים

כדאי לכם



זוג מטיילים בנקודת תצפית על המונפורט

חשמל בחיק הטבע

יצאתי לנסות טיול באופנים חשמליים של "בלב הגורן". צלחתי את המסלול בהצלחה, אם כי קצת לאט, וחוץ מהנוף והשלווה נהניתי גם מבלינצ'סים סוף הדרך / נירית אושר

תחשבו על טיול אופניים בנוף קסום, כשהרוח נושבת לכם בנעימות על הפנים. נחמד, לא? אלא שאז תגיע מיד המחשבה רגע, מתי פעם אחרונה עליתי על אופניים? יש לי בכלל כושר בשביל לפדל שעה? ואם תהיה עליה בדרך?! והופ, נגוז לו חלום הרכיבה הקסומה. 
נטע ושרון גואטה מצאו פתרון מקסים לכל מי שחפץ בבילוי קצת אחר ורוצה ליהנות מהטבע, מהנופים ומהשלווה מבלי להתעייף ולחזור עם ישבן תפוס. אופניים חשמליים. בלב הגורן יוצאים לטיולי אופניים, אך האופניים מגיעים עם מנוע קטן, שמאפשר לכם להתרווח, ליהנות מהנוף ולא מחייב כושר גופני. 
נטע קידמה את פניי עם חיוך רחב. גם אם אופניים הם לא התשוקה הגדולה שלכם, רק בשביל השירות של נטע, הסבלנות ותשומת הלב האישית שווה לצאת לטיול. הטיולים מתאימים גם למי שאינו מיטיב לכת או רכיבה (ולראיה: אני צלחתי את המסלול!), יש אפשרות לטיולי משפחות באמצעות צירוף של ריקשה לאופניים עבור ילד או שניים קטנים (מעל גיל שנה וחצי) או נגררת הכוללת גלגל וכידון ומאפשרת לילד קצת יותר גדול להרגיש כאילו הוא רוכב בעצמו. לטיולים יוצאים בליווי של נטע או לבד, כשנטע מציידת אתכם במפה וכמובן בפינוקים לדרך. הבלינצ'סים שלה, אם אתם מתעניינים, סוף הדרך! 
המסלול הבסיסי אותו עברתי יחד עם נטע, עובר בלב פארק גורן הירוק. לאורך המסלול מספר נקודות עצירה ותצפית על המונפורט. באחת מנקודות העצירה לגמנו תה עם קינמון והתכבדנו בבלינצ'סים במבחר מילויים. נטע מלווה את המסלול בסיפורים על נופי המקום ובהסברים על הצמחייה השלטת. היא מתאימה עצמה בסבלנות אין קץ למהירות של המטייל (במקרה שלי איטית מאוד) וקשובה לצרכיו.  
בלב הגורן מציעים מספר אפשרויות טיול: טיול בסיסי למי שרוצה ליהנות מהחוויה ומהנוף; טיול רומנטי שיכול לכלול גם עצירה לארוחה בפינה קסומה בלב היער; טיול אקסטרים וטיול לילי. העלות היא 100 שקלים לשעה לזוג אופנים (לא עומדים לכם עם סטופר), ותוספת של 20 שקלים לריקשה או נגררת. הטיולים מתאימים לכל הגילאים, עם ובלי ילדים. הדרישה המוקדמת היחידה – לדעת לרכב על אופניים. 
לב הגורן 052-8995358, 054-9879387

תגובות לכתבה



  • זוג מטיילים בנקודת תצפית על המונפורט
    זוג מטיילים בנקודת תצפית על המונפורט
  • ריקשה בלב בגורן
    ריקשה בלב בגורן