פנאי - פורטל התיירות של הגליל מערבי

כניסה ללקוחות
צימרים ובתי מלון מסעדות ואירוח אטרקציות ואתרים טיפולים וספא טיולים ומדריכים תרבות ואומנות שופינג ומתנות לקבוצות וארגונים

כדאי לכם



קשת איילון

הקיץ הגיע ומביא עמו כמו בכל שנה חום גדול, חופש גדול ואירוע כינור גדול. אירוע כיתות האמן הבינלאומיות לכינור - "קשת אילון" שבקיבוץ אילון נפתח ומזמין לבוא ולהאזין / הדס כרמונה

אי שם בצפון הארץ, בקיבוץ איילון שבגליל המערבי, נערך אחד מאירועי הכינור החשובים והמכובדים - "קשת אילון" וזו הזדמנות מצוינת ליהנות משלושה שבועות של מוסיקה, קונצרטים, כיתות אמן ושיעורים אישיים הפתוחים לקהל.  
כיתות האמן הבינלאומיות לכינור "קשת אילון", בחסות מאסטרו שלמה מינץ ובניהולו המוסיקלי של יצחק רשקובסקי, נפתחו ב25 ביולי ויסתיימו ב-12 באוגוסט בקונצרט חגיגי בבית האופרה - המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב.  
גם השנה הגיעו למשרדי קשת אילון עשרות פניות של כנרים מכל רחבי העולם שביקשו ליטול חלק בקורס הקיץ. לאחר בדיקה, סינון ומיון הוחלט על 48 הכנרים שיהוו השנה את קבוצת האמנים הצעירים המובחרים של "קשת אילון". הסגל יכלול, בין השאר, את מאסטרו שלמה מינץ (ישראל-ארה"ב), נותן החסות לקשת אילון, הכנרת האגדית אידה הנדל (ארה"ב-אנגליה), יצחק רשקובסקי (ישראל, אנגליה), המנהל המוסיקלי של הפרוייקט ואני שנרך (ישראל, אנגליה), ממייסדי הפרויקט, ואחרים.  
השנה קשת אילון בסימן ישראלים השבים הביתה והאירועים השונים יקודשו לציון מספר מועדים חגיגיים: 60 שנה לעצמאות ישראל, 70 שנה להקמתו של קיבוץ אילון המארח מזה 18 שנה את "קשת אילון" ו- 100 שנה להולדתו של הכנר האגדי דויד אויסטרך.  
 

אירועים בקשת אילון: 

בכל ערב ייערך קונצרט שיבצעו כנרי קורס 2008 באולם קשת אילון - יצירות בהשראת יצירות ספרות; קונצרט של מלחינים צרפתיים; קונצרטים של חגיגה וירטואוזית, ועוד ועוד (כרוך בתשלום). 
בכל יום ייערכו כיתות אמן לכינור – מפגשים בין המאסטרו המנחה לכנר הצעיר, שיתקיימו מדי יום בין השעות 17:30-18:30 באולם "קשת אילון". הפעילות פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום 
שיעורים אישיים – מפגש אחד על אחד בין מורי "קשת אילון" לכנרים, יתקיימו מדי יום בין השעות 13:00-10:00 בחדרי ההוראה ברחבי הקיבוץ. גם השיעורים פתוחים לקהל.  
 
לתכנית מלאה לחץ כאן 
 
 
 

אירועים מיוחדים נוספים בקשת אילון:  

• אירוע מיוחד לכבוד הכנר והמורה חיים טאוב, שבמסגרתו יוענק לו פרס מפעל חיים על תרומתו למוסיקה ולכינור בארץ. 
• ביצוע בכורה לשירים ישראלים שעובדו במיוחד לאנסמבל הכינורות של קשת אילון.  
• קונצרט חגיגי של מוסיקה קאמרית, בביצוע חברי סגל הקורס: שלמה מינץ, רודולף קולמן ויבגניה-מריה פופובה, שיחד עם נגנים אורחים ותלמידים ינגנו את הסקסטט אופ' 18 של ברהמס והאוקטט של מנדלסון.  
• יום מיוחד יוקדש לזכרו של הכנר הדגול דויד אויסטרך, שהשנה מציינים 100 שנה להולדתו. ביום זה תתקיים כיתת אמן עם הכנר מיכאל ויימן שהיה תלמידו של אויסטרך בקונסרבטוריון צ'ייקובסקי במוסקבה וכן יוקדש קונצרט כנרי קשת אילון – "הרוח הרוסית"– ליצירות של מלחינים רוסיים שחלקן נכתבו במיוחד לאויסטרך. לסיום יוקרן סרט על פעילותו של האמן. 
• אירוע מיוחד יוקדש לציון 70 שנה לקיבוץ אילון, ובמסגרתו קונצרט לכל המשפחה – "פרח בגליל".  
• קונצרט הגאלה השנתי של קשת אילון שיתקיים בבית האופרה - המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב, יחתום את כיתות האמן קשת אילון ביום שלישי 12/8 בשעה 20:00. בקונצרט ייטלו חלק משתתפי קורס הקיץ בקטעי נגינה לכינור סולו ויופיע האנסמבל הגדול של הכנרים בנגינה משותפת עם האמנים הבכירים ומורי "קשת אילון".  
הזמנת כרטיסים לקונצרט הגאלה בטלפון: 052-3738887 (הגר גלברד). כל ההכנסות קודש לכיסוי הפעילות של עמותת "קשת אילון".  
• אימון בירי בחץ וקשת אולימפית – בימים א'-ה', בין השעות 11:00-13:00 ו-14:30-16:30, באולם הספורט של הקיבוץ, תתקיים פעילות ספורט ייחודית ל"קשת אילון". פתוח לצפייה 
 
 
לפרטים משרד קשת אילון 04-9858131/191

תגובות לכתבה