פנאי - פורטל התיירות של הגליל עליון

כניסה ללקוחות
צימרים ובתי מלון מסעדות ואירוח אטרקציות ואתרים טיפולים וספא טיולים ומדריכים תרבות ואומנות שופינג ומתנות לקבוצות וארגונים

כדאי לכם



פנאי - המדריך לתייר בצפון

צימרים, מסעדות אטרקציות ועוד

כל מה שרציתם לדעת בספר אחד 

מתקשרים ומתקשרות עם חוצנים, יצורים ואלוהים. סיבוב בין מעצבות אופנה גליליות. ביקור במג'דל שמס. שאיפה מסיגריה בלאדי אצל מגדלי הטבק בגליל. פגישה מלבבת עם בונות בובות צפוניות. סדנה קבוצתית לציור מודל עירום. מבשלת ערק איכותי המופעלת על ידי יוצאי צבא דרום לבנון. אלו רק חלק מאפשרויות הבילוי שספר זה חושף בפניכם, המטיילים בצפון. לצד כל אלו, תמצאו גם אתרי ביקור מוכרים יותר, או "קלאסיים" כפי שאנו מכנים אותם.  
 
הספר יוצא בהוצאת "אשכול", המתמחה התיירות פנים. "אשכול" היא המו"ל של שתי חוברות תיירות המופצות במקומות הלינה "בגליל המערבי" ו"בגליל העליון והגולן", ומפעילה את אתר האינטרנט "פנאי – פורטל התיירות של הצפון" (www.pnay.co.il). המכיל מידע רב ועשיר על אפשרויות הבילוי באזור. 
העורך הראשי הוא אייל כץ, עיתונאי וכותב, יליד 1962. בין השאר שימש כעורך מקומונים ב"ידיעות תקשורת" ובמקומוני "מעריב". כתב ספר ילדים אחד, "לילה טוב מטימבוקטו" (הוצאת מודן, 1993).

חשוב שתדעו

הספר מכסה שלושה אזורים: הגליל המערבי, הגליל העליון והגולן. המידע והכתבות הכלולים בו הם פרי עבודת שטח של שנים, אהבה גדולה לגליל ולגולן ובמיוחד אהבה לאנשי המקום.

איך להשיג

טלפנו 04-9977474, והספר בדרך אליכם תמורת 19 ש"ח בלבד
יישוב: כפר ורדים
כתובת: כפר ורדים
טלפונים: 04-9977474
מייל:
אתר:
צור קשר
לאתר המלא 
חזרה לרשימה