פנאי - פורטל התיירות של הגליל מערבי

כניסה ללקוחות
צימרים ובתי מלון מסעדות ואירוח אטרקציות ואתרים טיפולים וספא טיולים ומדריכים תרבות ואומנות שופינג ומתנות לקבוצות וארגונים

כדאי לכם



יריד לבעלי צימרים

בעלי הצימרים בגליל המערבי מוזמנים לערב תרבותי שכולל מגוון מציגים בתחומי התיירות ושירותים ישירים לאתרי הלינה. המועד החדש: יום רביעי, ה-6 בספטמבר / אתר פנאי

לראשונה בגליל המערבי, מתקיים יריד המיועד באופן בלעדי לבעלי צימרים ("צימריסטים") ומנהלי אתרי לינה. ליריד מוזמנים כל בעלי הצימרים באזור הגליל המערבי והגליל בכלל, ויציגו בו נותני שירותים ממגוון תחומים. היריד יתקיים ביום רביעי, ה-6 בספטמבר החל מהשעה 18:00, בבית עיצוב עדיה שבמושב מעונה. במקור, נועד היריד להתקיים במהלך חודש יולי, אך הוא נדחה בשל המלחמה. 
ביריד יציגו עשרות נותני שירותים ומשווקים. חלק מהמציגים פונים ישירות לבעלי הצימרים, ומציעים להם שירותים ומוצרים שונים. המדובר בעסקים כמו מכבסות, בוני בריכות, שערים חשמליים, יועצי ביטוח ופיננסים, בוני צימרים, פרסום תיירותי ועוד. קבוצה מרכזית שנייה של מציגים הם בעלי אטרקציות תיירותיות מסוגים שונים, המעוניינים להיחשף בפני בעלי הצימרים, כדי שאלו ימליצו עליהם בפני אורחיהם. כאן מדובר בטיולי 4X4, טיפולי פינוק, מסעדות וקייטרינג, אמנות, מוסיקה ועוד. 
במקביל לצד העסקי, מבטיחים מארגני היריד אווירה של הפנינג ובילוי נעים של ערב קיץ. היריד ילווה במוסיקה חיה, אוכל טוב, הפעלות והרצאות. 
את היריד מארגנים שני גורמים. האחד הוא בית עיצוב "עדיה", מהגלריות המובילות בגליל. בימים אלה שוקדים בעלי הגלריה על הפיכת המקום למתחם תיירותי, שיכלול בית קפה ויתקיימו בו מופעים וירידי אמנים. הגורם השני הוא חברת "אשכול", המפעילה את אתר האינטרנט "פנאי – פורטל התיירות של הגליל המערבי" (www.pnay.co.il) ומוציאה לאור את חוברות התיירות "בגליל המערבי". היריד מאורגן בשיתוף העמותה לתיירות בגליל המערבי. הוא יתקיים במושב מעונה, במתחם המרווח של "עדייה". מארגני האירוע פונים לכל בעלי הצימרים באזור להגיע לאירוע גם אם מסיבה כלשהי לא קיבלו הזמנה באופן ישיר. 
לפרטים נוספים ניתן לפנות: יהודה סוליקרו: 050-6464747, אייל כץ: 054-6717760, או למשרדי אשכול 04-9977474.

תגובות לכתבה



  • עדיה, מבט מבחוץ. בתמונה הראשית: עדיה מבפנים
    עדיה, מבט מבחוץ. בתמונה הראשית: עדיה מבפנים