פנאי - פורטל התיירות של הגליל מערבי

כניסה ללקוחות
צימרים ובתי מלון מסעדות ואירוח אטרקציות ואתרים טיפולים וספא טיולים ומדריכים תרבות ואומנות שופינג ומתנות לקבוצות וארגונים

כדאי לכם



פנינה תיירותית, כולל מצווה

פארק מוטורי, מסעדה, צימרים איכותיים ותרומה של ימי כיף לילדים. תכירו: פקיעין החדשה, מושב המציע נופש איכותי קרוב לשפע אטרקציות / הדס כרמונה

בפארק המוטורי "אקסטרים" שבפקיעין החדשה עושים מצווה פעמיים בשנה. ב-16.1.2008 יארח צוות אקסטרים 55 ילדים מעמותת "חברים" שחולים במחלות קשות, כמו סרטן וסיסטיק פיברוזיס. הילדים מתארחים בפארק המוטורי ליום הפנינג, נהנים מנסיעה על טרקטורון בליווי מדריך וארוחת צהריים מיוחדת. 
הפעילות התחילה לפני שנתיים כשעמותת חברים פנתה אל שלומי, מצוות אקסטרים, לשיתוף פעולה. שלומי נעתר מיד להזמנה וכל התיירנים במושב פקיעין החדשה נרתם לעזרה. את ארוחות הצהריים מכינים התושבים, כל אחד תורם תבשיל – פשטידה, בורקס, שתייה, או פירות. החבר'ה הצעירים של המושב מתגייסים לעזרה גם כן ולוקחים את הילדים לליווי צמוד על טרקטורון. ההפנינג מתקיים פעמיים בשנה, פעם בקיץ ופעם בחורף. 
הילדים מגיעים מאזור המרכז וזוכים ליומיים של פעילות בצפון: יום אחד מאמצים אותם יחידת האלפינסטים שבחרמון וביום השני הם מגיעים לפארק המוטורי. הילדים זקוקים לליווי והדרכה צמודה, ובאקסטרים הם מקבלים יחס אישי ויוצאים עם חיוך על הפנים. לא לחינם מקבל צוות אקסטרים תעודות הוקרה על הפעילות. 
בפארק, במהלך השנה מציע צוות אקסטרים טיולים על טרקטורונים, ריינג'רים וג'יפים, לזוגות, משפחות וקבוצות. המסלולים מתאימים למתחילים ללא ניסיון אך גם בעלי ניסיון רב ימצאו מסלולים מאתגרים שופעי אדרנלין. המקום משלב פעילות EXTREME בשטח עם מתן דגש מרבי על בטיחות ונסיעה בנופי הגליל המערבי בתוך מטעי זיתים, בוסתנים, וואדיות, הרים והכפרים הציוריים שבאזור. 
המושב פקיעין החדשה בן 75 משפחות חילוניות ודתיות, הוא פנינה תיירותית הממוקמת בנקודה נפלאה ליציאה לטיולים בסביבה. המושב עצמו, מלבד פארק מוטורי, מציע אירוח כפרי ברמה גבוהה. במקום יש מספר צימרים איכותיים ומסעדת בשרים "אקסטרים גריל בר". בסביבה הקרובה אתרי תיירות כמו נחל כזיב, אגם מונפורט המציע שלל בילויים משפחתיים כולל החלקה על הקרח, הר מירון, פקיעין העתיקה ועוד.

תגובות לכתבה